Pompa Injectie Range Rover 3.0 Diesel TDV6 LR078840

In stoc
LR078840EG
in stoc

Compatibil cu modelele si motorizarile:

  • Land Rover - Range Rover 2013> 3.0 V6 Diesel
  • Land Rover - Range Rover Sport 2014> 3.0 V6 Diesel
  • Land Rover - Discovery 5 2017 + 3.0 V6 2015 + diesel
  • Land Rover - Discovery 4 2010-2016 3.0 V6 Diesel
  • Land Rover - Discovery 4 2010-2016
  • Land Rover - Range Rover Sport 2010-2013 3.0 V6 Diesel
  • Land Rover - Range Rover Sport 2010-2013
  • Land Rover -
6,000.00 Lei
+
Cere oferta

POMPA INJECTIE RANGE ROVER RANGE ROVER SPORT DISCOVERY 3.0 TDV6

Pompa injectie Range Rover pentru motoarele TDV6 3.0 litri Diesel. LR078840 Piesa Land Rover noua cu factura si garantie, compatibila cu urmatoarele modele: Land Rover Discovery 4, Range Rover Sport 2010-2013, Range Rover Sport 2014-, Range Rover 2013-

Disponibilitate imediata. Magazinul tau de piese si accesorii Land Rover. LR023597, LR027564, LR041034, LR058160

Cum ne dam seama daca pompa de injectie Range Rover are probleme? Pompa de injectie (sau de inalta presiune in unele cazuri) ne va da unele semne foarte clare. Motorul va incepe sa trepideze si sa nu mai mearga rotund la viteze mari. Cel mai comun simptom pe care il are o pompa de injectie care a cedat sau este pe duca este faptul ca incepe sa “faca figuri” la viteza mare si constanta, de exemplu mergi frumos pe autostrada cu 140 km/h constant si masina incepe sa nu mai traga cum trebuie. In timp ce calatoriti masina va rula foarte bine aproximativ 15-20 km dupa care va incepe sa tresara si sa tremure pentru 1-2 km, dupa care isi va reveni de la sine si tot asa. 

Aceasta problema poate fi foarte usor confundata cu defectarea injectoarelor sau cu folosirea unui combustibil de slaba calitate (cu impuritati). Este perfect normal ca o pompa de injectie uzata sa aiba astfel de simptome cand nu mai poate sa asigure combustibil sub presiunea corecta. Aceasta pierdere de presiune in sistemul de injectie duce la acest “tremurat” sau mai tehnic vorbind, vibratii excesive.

De asemenea la pompele de inalta presiune, o problema foarte des intalnita este exfolierea rulmentilor din interior. Acel material, acea pilitura (de obicei din aluminiu) este preluat de pompa si introdus in sistemul de injectie. Din cauza combustibililor de slaba calitate pompele de inalta presiune ajung sa produca “span”, care la fel este trimis in motor si duce la blocarea injectoarelor. Deci foarte mare grija de unde alimentati Range Rover-ul dvs!

Ce fac daca mi-a cedat pompa de injectie Range Rover?

Pai ai putea sa o inlocuiesti cu una noua, poate fi un pic mai scumpa dar ai garantia unei piese noi perfect funtionale. Ai optiunea sa cumperi una de la SH, fiind foarte multe dezmembrari care pun la dispozitie pompe de injectie (unii accepta si testarea lor) si chiar poti da de una in stare de functionare dar care se poate strica in termen destul de redus. Sau o poti reconditiona dar un dezavantaj daca putem spune asa este faptul ca la reconditionarea pompei de injectie, atelierul care se ocupa de asta doreste sa reconditionezi totodata si injectoarele, sa cureti rampa si conductele de inejctie. Unii spun sa cureti rezervorul si traseul deoarece daca pompa a inceput sa dea span, atunci tot sistemul, inclusiv rezervorul sunt contaminate cu pilitura de fier. Deci dupa ce montati pompa proaspat reconditionata, ea va trage span si va ceda. Din acest motiv este bine sa realizati aceste operatiuni.

Cum imi pot proteja pompa de injectie Range Rover?

Pai este destul de simplu, in primul rand nu lasa alimentarea pe ultima suta de metri, incearca sa nu mergi nicioadata pe “rezerva” (cand se aprinde becul de combustibil), de preferat ar fi sa ai in permanenta cel putin ¼ combustibil in rezervor, pentru a nu intra toate impuritatile de pe fundul rezervorului in sistemul de injectie. Un alt lucru destul de important de care trebuie sa tinem cont este filtrul de combustibil, care si el trebuie sa fie de calitate, nu incercati sa puneti filtre de calitate slaba, doarece in timp ele lasa mizeria sa treaca, sau in unele cazuri chiar ele se descompun la interior si cauzeaza mari probleme la sistemul de injectie.

Un alt aspect ar fi sa alimentam Range Rover-ul mereu din acelasi loc, nu de la toate benzinariile aparute peste noapte. Daca bugetul iti permite ar fi si mai bine sa alimentezi doar cu combustibili “premium” sau aditivati. Daca nu, macar nu alimenta din canistra sau bidoane de peste tot, nu cumpara motorina “mai ieftina” de la necunoscuti, ca in cel mai bun caz te vei alege cu motorina industriala (are culoare rosie dar cei care o vand o recoloreaza pentru a-i creste valoarea si asa o vand drept motorina normala), sau daca nu vei lua o mare teapa si te vei alege cu motorina in amestec cu apa (da sunt oameni care pun motorina si apa, intr-un bidon/canistra de culoare inchisa pentru a nu se vedea prin ea).

Cumpara acum pompa de injectie Range Rover LR078840 - piesa noua cu garantie de la LandRoverShop.